v širna prostranstva neznanega

vstopamo z znanjem

in odgovornim ravnanjem

Odjava obrokov

S klikom na povezavo tukaj lahko odjavite posamezne obroke.

ERASMUS+ IZMENJAVA  (TURČIJA)

1. dan v Turčiji

Zgodaj zjutraj smo se odpravili iz Bogojine. Pot do Dunaja je bila dolga, a smo se imeli lepo. Med vožnjo do letališča smo se zabavali, igrali z kartami in pogovarjali o Turčiji. Prispeli smo do letališča, kjer nas je odložil naš šofer. Strah nas je bilo da bi zamudili na letalo zato smo morali pohoditi na plin in z hitrejšo hojo pridi do t.j. Check In-a. Pot z letalom je bila zelo zanimiva. Imeli smo nekaj problemčkov a smo jih hitro rešili. Zdaj smo varno v hotelu, zelo utrujeni od poti se bomo odpravili spat. Pošiljamo lepe pozdrave v Slovenijo.

2. dan v Turčiji

Dan smo začeli s samopostrežnim zajtrkom v hotelu. Nato smo se odpravili v projektni center, kjer smo spoznavali robotiko in osnove elektrike. Odpravili smo se v marino na kosilo, tam smo se spoznavali in pogovarjali z učenci iz drugih držav. Po kosilu smo raziskovali skrivnostne ulice Turčije.

3. dan v Turčiji

Dan smo začeli z zajtrkom. Po zajtrku smo počakali v pritličju. Ko smo se vsi zbrali smo se odpravili v projektni center. Tam smo se učili o Scratchu in smo se ukvarjali z roboti. Po projektu smo odšli v Tarsus na ogled slapov, kosilo in še na ogled doma sv. Paula. Potem smo odšli na ogled jame in nazaj domov.

Lep pozdrav iz Mersina

4. dan v Turčiji

V zgodnjih jutranjih urah smo se odpravili z avtobusom proti Kapadokiji. Pot je bila dolga in je trajala 4 ure v eno smer. Ko smo prispeli, smo si najprej ogledali Underground city oz. Podzemno mesto, ki je staro že 4000 let.. Nato smo obiskali predel kjer so bili samostani in cerkve vklesani v skale. Ta kraj je bil in še vedno je zelo priljubljeno romarsko mesto za pripadnike krščanske vere. Bilo nam je lepo in se bomo z veseljem vrnili.

5. dan v Turčiji

Zjutraj smo vstali in se po zajtrku odpravili v projektni center, kjer smo na Schratchu skoditali dve igri: prva je bila o morskem psu, ki lovi ribo, druga pa labirint. Nato smo se odšli v veliko kraško jamo v Silifikah. Od koncu izleta smo se odpravili na turško plažo. Tam smo opazovali Devicin grad (zanimiva zgodba. Devicin grad je nastal tako: Živel je kralj, ki je imel hčerko. Nekoč mu je nekdo povedal, da bo njegova hčerka umrla zaradi kačjega pika, zato je dal zgraditi grad sredi morja, da kača ne bo mogla do nje. Ko je njegova hčerka dočakala 15 let si je zaželela grozdja. Prinesli so ji polno košaro v kateri se je skrivala kača. Segla je na dno košare in v trenutku jo je pičila, in tako … je umrla.) Za konec smo okusili skrivnosti azijske kuhinje.

6. dan v Turčiji

Po zajtrku smo imeli še zadnji dan robotike. Učili smo se o arduinih. Po robotiki je bila slavnostna podelitev certifikatov. Po podelitvi smo se sprehajali ob plaži in nato odšli na kosilo v bližnjo restavracijo. Kasneje smo z Grki in Italijani šli na bowling, ko smo končali nam je ostalo še nekaj časa za shopping v trgovskem centru Forum. Zvečer smo odšli na večerjo, da se še zadnjič podružimo. Okušali smo dobrote turške kuhinje.

7. dan v Turčiji

Po samopostrežnem zajtrku smo odšli na kratek sprehod po mestu in se sproti ustavili še v čajnici. Nato smo odšli z avtobusom na letališče iz Adane v Istanbul. V tam smo izstopili na ogromno velikem letališču, kjer smo se poslovili od naših prijateljev iz Romunije. Da smo ga prehodili in prišli do izhoda za letalo (gate) smo rabili 40 min. Na Dunaj smo prispeli 18.40. Tam nas je čakal voznik kombija, ki nas je varno pripeljal do Bogojine. Ta izkušnja nas je veliko naučila dala nam je prijetne, nove spomine ter veliko novih prijateljstev.

HITRI LONČKI

Ekipa OŠ Bogojina tudi letos tekmuje v tekmovanju Hitri lončki, ki poteka v okviru kviza Male sive celice. Včeraj je bilo snemanje prvega kroga, zaenkrat pa z vami delimo uvodni video s katerim jih bodo predstavili.

Slovenski tradicionalni zajtrk

V  petek, 18. 11. 2022, je bil Slovenski tradicionalni zajtrk. Ob tem je padla ideja, da bi učenci, ki so vešči kuhanja, pripravili za vse učence kosilo.

Od ideje smo prešli k dejanjem. V ekipi kuhajočih učencev so bili štirje devetošolci in štirje osmošolci. Skuhali so jesensko enolončnico in spekli flipčiče.

Kaj je skrivala jesenska enolončnica: goveje meso, čebulo, muškatno bučo, paradižnik, papriko, zeleno in jabolka.
Začimbe: sol, kajenski poper, majaron in lovorjev list.

Flipčiči so kvašeno testo, ki so jih učenci zvaljali v rogljičke, jih premazali z jajcem ter posuli z makom in sirom.

Učenci so kosilo tudi postregli in poželi veliko pohval.

Melita Nemec, vodja kuharske ekipe

V preteklem tednu smo učenci v oddelku podaljšanega bivanja ustvarjali gledališko gibalno koreografijo na refren pesmi Skp se mava dobr.

S kratkim odlomkom smo sodelovali na plesnem natečaju ob tednu otroka.

Odjava obrokov – POVEZAVA

S klikom na povezavo lahko odjavite posamezne obroke.

School-14

26 27 28 29 30 31
« Nov   Jan »
OŠ Bogojina sodeluje pri projektu React-EU – IKT za VIZ

Program React-EU – IKT za VIZ je namenjen nadaljnji podpori izvajanja izobraževanja na daljavo in uporabi IKT na lokacijah vzgojno-izobraževalnih zavodov. Projekt bo podprl hibridno izobraževanje, ki izmenično poteka na daljavo in na lokacijah VIZ.

Vse informacije o izvajanju Evropske kohezijske politike 2014-2020 v Republiki Sloveniji najdete na spletni strani www.eu-skladi.si.

Naložbo sofinancirata Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport v okviru odziva Unije na pandemijo COVID-19.

Program nadaljnje vzpostavitve IKT infrastrukture v vzgoji in izobraževanju

Cilj operacije je izboljšanje kompetenc in dosežkov mladih ter večja usposobljenost izobraževalcev prek večje uporabe sodobne IKT pri poučevanju in učenju. Vzgojno-izobraževalnim zavodom se sofinancira izgradnja brezžičnih omrežij in nakup IKT opreme, razvija se e-storitve in e-vsebine.

www.eu-skladi.si

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.